ANNESİNİN KUZUSU

Lilypie Kids Birthday tickers

18 Aralık 2009 Cuma

Kipitap

Selam herkese,

Kaan icin surekli kitap aldigim bir internet kitapcisi tavsiye edecegim size. Kipitap Inanilmaz bir yer. Tam bir cocuk kitapcisi.
Ustelik cok kolay alabiliyorsunuz internetten ve kisa zamanda kapinizda kitaplar.
Ben Kaan icin en son bu kitaplari aldim : Cemile-Ciftlige gidiyor , Cemile - Arkadasina yardim ediyor , Atakan - TV Seyretmek istiyor , Atakan - Geceyi anneannesiyle geciriyor , Milet Picture Dictionary
Hepsine bayildi. Siz de mutlaka ziyaret edin bu siteyi. Cok begeniceksiniz.
Sevgilerimle :-)

2 yorum:

  1. Merhaba, blogunzu hayirli olsun :]
    Ben fotograflari blogun uzerine, photoshop benzeri bir programla duzenleyerek koyuyorum. Oncesinde biraz islem gerekiyor yani :) Eger bilgisayarinizda photoshop yukluyse biraz kurcalarak cozebilirsiniz. Ya da internetten ucretsiz indirebileceginiz programlar var photoshop benzeri, onlari indirip onlarla yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Cok cok tesekkurler. Bakalim deneyecegim birseyler :-)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails